torsdag 1 augusti 2013

Problem! Hjälp!

Är det nån som vet råd på mina bloggproblem?

När jag använder Internet Explorer så syns inget i nya flikar. Exempelvis så när jag är på min bloggsida och ska öppna en ny sida med någon annans blogg. Tidigare har jag bara kunnat klicka i listan i högerkanten och så öppnas den valda bloggen i en ny flik. Nu så läggs en ny flik upp men är helt blank.

När jag använder Google Chrome som webbläsare funkar detta med flikar men allt låser sig när jag ska exempelvis kommentera eller bara stänga och gå vidare till nått annat.

Detta gör att jag inte kan kommentera hos nån annan eller redigera gadgetar.

Jag håller på att bli tokig. Har försökt att kolla inställningar och allt annat möjligt och omöjligt.
År det nån som vet eller har nån idé så snälla kommentera detta inlägg.



Inga kommentarer: