söndag 22 maj 2011

Sammanfattning

Så satte jag mig i växthuset
lycklig.
Lycklig över att veckan varit så j-kla bra
och helgen minst lika kanon.



Hela veckan präglades av Kulturskolans vårföreställning.
Sex underbara shower som tog andan ur mig varje gång.
Ungdomar nådde milstolpar och hela Blackboxen glödde.



Glädjen har fortsatt hela helgen.
Shopping i Halmstad med fina inköp.
Det blev hela två par jeans, en bikini och en hel del annat bra att ha,
så som ett fint exemplar av fikonträd.





Blåregnstid i trädgården, funderar allvarligt på att köpa ett vitt också.

Tofflorna är en födelsedagspresent från "syster-mi".

3 kommentarer:

Mina Gröna Tankar sa...

Tänkt flera gånger i e.m kommentera dina 'tållår' men så blev jag bortpratad varje gång. Nu fick jag alltså reda på att dom var nya. Jättefina!

Marina sa...

Vårt blåregn gillade inte alls den gångna vintern men där är liv i det i alla fall. Det blir nog en mycket sen blomning i år om det ens kommer blomma.

Det är så härligt att läsa att du är nöjd med veckan. En bra känsla!

Nu kallar sängen på mig.

Kram!

Mari sa...

Vackra blåregn.
Skönt att du fick tag på Jeans till slut! Önskar dig ännu en fin vecka!
Kram