onsdag 14 november 2012

Så det blev

 
 
Hade tänkt ut helt annat inlägg
men
har ni nån gång drabbats av akut depression?
Nu tror jag visserligen att en läkare hade ställt en helt annan diagnos på mig
förmodligen:
Hel och fullt frisk men lite trött.

 
 
Så ikväll låter jag kärleksörten få inspirera och lyfta mig.
Kärleksörten är ju en vacker torrtålig fetblading...
alla olika sorter är vackra på sitt eget vis

 
 
Imorgon ska det kännas bra igen (har jag bestämt, det går faktiskt oftast att bestämma).
Då ska jag sitta på ekonomiinformation i stort sett hela dagen.
Hur sexigt låter det då?
Inte alls kan jag lova men viktigt
och
jag vet att de som ska hålla i de olika "seminarierna" är bra.
 
 
 
Nu går jag och lägger mig.
Ska läsa nya "Elle, mat och vin" det piggar upp!

Inga kommentarer: