söndag 8 maj 2011

Ärligt

Ibland är det svårt att ta en sanning
men igår fick jag en till mig på ett mycket proffsigt sätt
så det var bara att hacka i sig med ett snett leende.



Var på JC och provade jeans.
Det ska sägas att det är något jag mentalt laddar för ganska länge innan jag tar itu med.
När jag provat tre par och tjejen i butiken ställt en massa frågor om vad jag var ute efter sa hon:
"Vår målgrupp vill ha stretchjeans med högre midja och helsmala ben".



Hrm...
En tant som jag vill ha ostrechade, ganska låg midja och smala men raka-vid-foten-ben.
Jag förstod precis vad hon sa fast hon egentligen inte sa det,
jag är för gammal för den butiken.



Jaha vart går jag nu då för att få tag på ett par sköna jeans?



En som hade det skönt efter duschen igår kväll var Caspian.
Han mös i kvällssolen med lite påskmust och färsk ananas.




1 kommentar:

Lilla huset på prärien sa...

Aj, aj den sved den. Hade jag varit du hade jag handlat mina jeans någon annanstans... :) MQ brukar väl ha snygga jeans tror jag?

Lycka till!

Kram Jenny