söndag 25 juli 2010

Innedag

Lite kallt, regnigt och blåsigt idag.
Perfekt för att göra innefix.

Men inte skulle väl symaskinen fram?



Det blir ju inte bra...
för mycket syidéer bubblar fram och jag glömmer tid och rum
(precis som när jag är i trädgården)



Det första jag sydde idag var en efterlängtad dyna till Bellas bilbur
och sen bara fortsatte jag...
fyra kuddfodral som jag får fortsätta med imorgon,
dragkedjor kräver pigga och alterta "sömmerskor".

Ute har "Jenny" blommat ett tag nu, ursnygg!



1 kommentar:

Marina sa...

Det var längesedan jag sydde kom jag på. Har inget att sy just nu tror jag så det får vara till en annan gång.

SÅ flitig du är osm har matsedel även på sommaren. Det har inte vi mne i slutet av augusti kommer vi nog i gång igen.

Idag har vi sol igen och några grader mer än de 14 vi haft i helgen. SKönt!

Kram!