söndag 27 januari 2013

Längesedan

Vissa dagar hinner man fara runt och göra en miljon saker.
Andra dagar blir det betydligt mindre verkstad.
 
 
 
Idag var det en viss dag.
Har fått gjort något som det är minst 25 år sedan jag gjorde senast.
Hur roligt som helst, lite svettigt och extremt nyttigt
vad kan det vara...
 
 
 
Jo, jag har styrketränat på ett gym.
Fick äran att följa med Magnus till Carlsbergs gym. Fideli som brukar följa med var trött efter utekvällen igår och hon kände mer för att mysa med lillebror.
Nu hoppas jag på att denna form av träning kan bli till en vana för jag behöver verkligen bli starkare i muskler och skelett. Låg belastning men många repetitioner är min grej som komplement till träningscykling, simning och långa promenader.
Nu startar träningsåret!
 


1 kommentar:

Marina sa...

Bra jobbat! Jag har inte haft så pass lite ont i kroppen som jag har nu på de senaste tio åren. Det beror bara på träningen!

Lycka till!