fredag 12 oktober 2012

Lyssnar

Jag har sjungit POD-radions lov tidigare och nu höjer jag sångrösten igen.
TRALLALA!
 
Har betat av "Sommar &Vinter" tillika "Odla med P1" när jag arbetat i trädgården.
Lyssnar på "Meny" när jag är ute på entimmesrundor med Bella eller när jag lagar mat och bakar på helger (eller när jag måste gå hem från jobbet då det är punka eller så, visserligen tar det bara halva program i anspråk).
 
 
 
Nu har jag hittat till ett nytt program!
Dessa favoritradiopratare (Tengby håller även Menytaktpinnen högt).
Problemet är bara att hitta rätt tillfälle att lyssna...
Kanske fredagförmiddagar då jag är ensam på jobbet och håller på och administrerar.
 
Då ska jag sluta sjunga nu och passa på att tacka arbetskamraterna som lett mig in i PODDENS underbara värld,
tack till Annette för tipset om "Odla med P1"
och mamma för det senaste tipset.
 


2 kommentarer:

Mina Gröna Tankar sa...

Åh, rena Oskarsgalan! Tack för tacket!

Anna sa...

Jag får inte till det där med tid att lyssna, men jag önskar det. Däremot är jag en play människa på datorn:-) Kvällen igår var hur kul som helst, mycket humor & bra musik.
Kram
Anna