måndag 17 september 2012

Små steg

Jag vill gärna göra allt på en gång
och då blir det för mycket.
Därför försöker jag portionera ut trädgårdstiden i små bitar.
Jag borrar ner huvudet och kör på och intalar mig att bara göra det jag egentligen hinner och vara nöjd och glad över det.
 
 
 
Igår hade jag en tanke på att hitta lite presenter till vänner som fyller år framöver.
Drog till underbara "Träslövs trädgård"
men väl där blev det ingen woawförnimmelse på presenthållet, konstigt nog.
Däremot handlade jag till mig själv, det är aldrig svårt i den butiken.
 
 
 
Väl hemma igen fick entrégången lite höstskrudning
och det blir jag alltid pigg av när jag lyckats få till.
 
 
 
 
 
 
 
Det piggeriet höll i sig även ikväll då jag tog en timmes höstpåtning.
Lite rensning och förflyttning
och baske mig så nöjd jag är!
 


2 kommentarer:

Anonym sa...

Vilka fina höstarrangemang du fixat till. Gillar din mössa/hatt oxå. Måste nog göra ett besök på Träslövs trädgård eftersom jag aldrig varit där. Visst är det härligt med höströj i sin garden. Det gör mig så go inuti. Ha en bra dag. Kram Petra

Marina sa...

Kul att se dig in action!

Nu måste jag snoka lite. Har jag uppfattat rätt att du bor i Halmstad eller nära? Vet du något om Lynga? Ett stugområde tydligen.

Kram