onsdag 29 juni 2011

Me like

Choklad!

Chokladblomma, en favorit.

Av svägerskan Ingrid fick jag smarrig choklad och detta kort
när jag hade hjälpt henne med att sy lite på en klänning.



Om det är någon som kan ge mig tips om hur jag ska göra för att kommentera på andras bloggar nu för tiden vore jag evigt tacksam.
När jag ska skicka en kommentar på någon annans sida vill datorn att jag ska logga in på google-kontot (fastän jag är inloggad på min blogg) och så loopar den tillbaka hela tiden.
Så har jag haft det de senaste tre dagarna nu.
Gaaah, jag blir tokig!!!
Tar jag openid så säger den att det är otillåtna tecken i namnet.

1 kommentar:

Marina sa...

Nej, jag kan tyvärr inte hjälpa dig med problemet. Jag har inte märkt av det men jag har läst om några andra som haft problem av o till.

Kram!