fredag 21 augusti 2015

Fredagsbukett 23 2015

Bäst!
Det är fredag
Sommaren fortsätter
Handling är klar
Simningen gjord


Njutarkväll står för dörren och imorgon blir det roligheter kan jag lova.


Buketten idag är är färgmättad till tusen.
Ganska olikt mig men ibland så passar det med lite mer tunga och rika färger.


Strålrudbeckia, spikklubbestarr, smällspireans mörka blad och "bosnien"tagetes.


Tagetesen fick jag frön av kusin Petra som i sin tur fått den av sin mamma, min moster Pysta.
Ja, och så kommer den från en semesterresa i Bosnien.
Frön som går från hand till hand till hand... är alltid vackra.


Imorgon är det Vresrosträff med utflykt och upptåg på programmet.


Visar pics nästa vecka.

1 kommentar:

Petras- Enjoy Life Every Day sa...

Frön från hand till hand och land till land. Jag plockade också Bosnientagetes igår. De är så fina. Perfekt snittblomma. Skall bli spännande att se vad Vresrosorna hittat på denna gången.
Njut av söndag och sol! Kusinkram från Petra