onsdag 25 mars 2015

Nya tag

Det blev ett totalt hjärnsläpp. Ett kaos av ilska som förmörkade hela mig liksom.
Löjligt egentligen då det inte rör sig om något livsviktigt precis. Men jag blev galen.

Skämtade lite här om att nu höll minsann jag tummarna för att muraren gjort rätt med växthusgrunden.
Ja, och så sa jag att jag litade till hans yrkesskicklighet.
Skulle inte gjort det!

Har inget vackert och säg om honom.
Näe, det snällaste är nog trots allt idiot och klåpare.


 nu tar vi nya tag!

1 kommentar:

Petras - Enjoy life every day sa...

Nej men va f-n rent ut sagt! Jag förstår dig, din ilska är helt klart befogad.
Min gamla chef brukade säga -"Gör om gör rätt" men i detta fallet skulle jag säga Ta en annan murare. Klåpare göre sig icke besvär.
Håller tummarna för dig och att det blir bra vid nästa mureri!
Kram från kusinen på landet!