fredag 2 januari 2015

2015

Tillbaka efter en göra-nått-annat-än-blogga-semester.

Detta jubelår har bara precis börjat och jag känner mig lite "pepp".
Lite som ett oskrivet blad och med massor av kul som väntar.
20, 40, 50, 1
och säkert fler jubileum som jag för tillfället glömt av.
Fideli, bästa vännen, jag och huset
ska firas under 2015.


Inga löften är lovad för min del men massor av tankar snurrar runt.
En tanke är att skriva trädgårdsdagbok mer strukturerat. Har försökt att skriva så-dagbok tidigare men det har alltid slutat då alla miljoner små plantor ska omskolas. Då hinns det baske i mig inte med att skrivas i nån bok inte...
Nu tänker jag mer övergripande anteckningar om sånt som händer och sånt som jag vill ska hända i "haven". Kanske nån liten skiss att hänga upp minnet på och kanske tar jag fram färg och målar lite. Förhoppningen är att till nästa jul kunna sitta i läsfåtöljen och humma lite och minnas.


2015!

1 kommentar:

Mina Gröna Tankar sa...

Javisst ja!! Jag fyller 40!!! Det hade jag nästan glömt :)))