onsdag 9 juli 2014

Ritningar

Hade skisser och ritningar över varenda rabatt i förra trädgården och nu funderar jag på om jag ska göra likadant över denna.
Struktur- och kontrollfreaket i mig skriker JA!
Men den mer kreativa och låtgåsidan säger mmm-näe-kanske.


Är det bra eller bara låst?
Behövs det?
Varför?

Tänk och fundera.


Mest roligt är det när vintern härjar. Att då sitta och titta på skisserna frammanar bilder av det som varit och det som komma ska. Då får jag ofta idéer om förändring, förflyttning och nytillskott.

Jag börjar så smått så och håller på så länge det känns bra, som vanligt alltså, mest för minnet.

1 kommentar:

Petra sa...

Vad smart med ritning. Kanske jag skulle göra för att min man lättare skall förstå bilderna i mitt huvud!
Jag har ju mina ritningar i hårddisken;-)
Vad fint du planerar. Lycka till.
Solkram till dig!