måndag 2 juni 2014

Landning

Idag efter jobbet, hemkomsten och maten tog Magnus och jag en promenad mot södra delarna av Skrea. Vi gick inom mejeriet för att kolla när det håller öppet. Fredag och lördag säljs här goood ost.
Berättar mer efter första besöket.

Sen landade jag på riktigt.
Nästan alla inkrukade växter är på plats och när jag stod där och vattnade kände jag en sån enorm tacksamhet till alla förstående, snälla och otroligt hjälpsamma vänner jag har.

Bordet, mitt älskade


nu känns det mer och mer som hemma.


Ville inte gå in


bara fortsätta dudda med alla växter


placera ut dem lite här och där


men kvällen är ju inte oändlig och mycket ska hinnas med.


2 kommentarer:

Petra sa...

Vad fint ni fixat alla redan! Samma fina "Anna stil" som innan. Mejeriet blev jag nyfiken på. Jag vill veta mer!
Kram P.

Mina Gröna Tankar sa...

Jag säger som jag sa häromdan; Nu är ni hemma. Casa Vida Vidder!