onsdag 7 maj 2014

Göra sitt bästa

"Sen urminnes tider" har Skansenloppet gått av stapeln en majdag på Vallarna i Falkenberg.
Ett springlopp i underbar natur på 2,2 km för skolbarn i årskurs 3-5.

Idag kutade min kille runt banan och kom på 84 plats, bland ca 200 startande, med en tid på 12:29 min.
Det är bra!
Han har tränat 2 gånger.


Nu hoppas jag han får lite blodad tand så kanske han följer med mig ut på slingan när jag ska börja träna igen efter mitt dödligt långa trista uppehåll.
I sommar drar jag igång igen.

2 kommentarer:

Petra sa...

Bra kämpat av Caspian!
Ja man hinner inte med allt man vill ibland, synd bara att det är "fel" saker man drar in på när man har mycket på G. Som springturer, cykelturer och promenader. Det man egentligen behöver för att få ny energi!
Snart är sommaren här! Håll ut.
Kram kram

Anonym sa...

Härligt Caspian !!!
Farmor o farfar