torsdag 2 januari 2014

Skickar vidare

När nu julen snart är över och många drar en lättnadens suck över det. Men jag vill ändå hålla mig kvar en stund till.
På nyårsaftonen fick jag ett tips, av Annette, om Claus Dalbys tvsnuttar. Han visar på det mest underbara sätt hur han pyntar och fixar, glimrar och skiner. Han går "all in" och jag bara älskar det!
Ernst har fått konkurrens.

Följ länken och ta tillfället att njuta. Claus Dalby julpyntar
6 avsnitt på ca 10 minuter fyllda med fniss och glädje och med den mest härliga danska det går att uppbringa.
Tycker nån av er att danska är svårt att förstå så gör det inget överhuvudtaget, man kan titta ändå, allt är vackert och begripligt!

Mitt egna lilla julpyntsarrangemang ser ganska fjuttigt ut i jämförelse med Claus men det är inget jag hänger upp mig på nått nämnvärt. Jag är lycklig och mitt smil bryts av småskratt när jag tänker på Claus. Han er en go dreng og en dejlig dansk.


2 kommentarer:

Petra sa...

Jag tror jag måste kolla in Dansken. Men att Ernst får konkurrens, nääää häääää du.
Kramar P.

Mina Gröna Tankar sa...

Ernst is a nobody mot Claus!! Mera Danskj-vlar åt folket!!!

Kram och STOOOORT tack igen för underbara goa allt på nyår!!!!