fredag 8 november 2013

Fredagsbukett 25

Älskar när solen skiner på en fredag!
Det lovar så gott inför helgen och det blir på nått sätt extra lätt att leva.



Fortfarande är det milt ute men det känns som att kylan nog kommer snart.
Sista knoppen på rosen "Astrid Lindgren" kommer förmodligen inte hinna slå ut, ska kanske ta in den och hoppas på en utveckling...



Till dagens lilla bukett har jag plockat rölleka, ringblomma, korallkornell, morotsblast, rips och blad av fjällkåpa.



I huvudet trängs småprojekt och jag hinner inte förverkliga det ena förrän nästa pockar på uppmärksamhet.
Pappersbollar, näverlyktor, trästjärnor, fotovägg, julkort, you name it.




Men ikväll stänger jag av idéhjärnan och lägger mig i soffan med morgonrock, duntäcke och duntofflor på och bara myser. På armslängds avstånd ska vinglaset och godisskålen stå. Förhoppningsvis hinner jag ta mig lite fredags gott innan jag somnar (hehe).

1 kommentar:

Petra sa...

Att du fick ihop ännu en bukett!
Jag kör på samma fredagsmys som du, vinglas, godis och myskläder i soffan♡
Ha en fin helg, kram kram