söndag 8 september 2013

Soft

Det känns skönt fastän det inte blev så mycket av det jag också ville.
Ytterst lite trädgårdstid denna helg kändes först lite tråkigt och trist.
 
 
 
Men så kom jag att tänka på att det är jag själv som bestämmer hur jag ska uppfatta verkligheten och egentligen är det inte så svårt att till exempel gilla att sonen börjat sin innebandyträning och att Bella och jag på så sätt fick en massa tid att promenera vid septemberstranden.
 
 
 
Det är fantstiskt vackert med ett sensommarhav där det blåser och yr sand.
Varmt och skönt trots ihärdig vind.
 
 
 
I promenadens steg kom jag på att fläderbärssaft skulle vara kul att fixa till. Utmed vägen till "piren" eller vad det nu kallas finns det en hel del fläder och massor av svarta bär.
 
 
 
Kanske nästa helgs projekt...
eller så blir det nått annat...

1 kommentar:

Petra sa...

Vilka fina bilder♥ Bella är sååå söt. Kram P.