fredag 5 april 2013

Flextid

Att ta någon timmes ledighet och andas ut är flexavtalets positiva sida.
Men hur blev det nu då?
Tog eftermiddagen ledigt men blåste ut gjorde jag då rakt inte (knappt ens andades in heller).
 
 
 
Igår var kungen, drottningen och deras följe här och idag var det min "tur". Är lite kluven till dessa shoppingfenomen, så är allt i livet ta det onda med det goda eller tvärtom.
 
Nu väntar en härlig trädgårdshelg med lite inslag av att kolla på innebandy (Caspian spelar turnering i stan och då bör väl mamma titta).
En ny omgång fröer ska sås för nu med vårljuset kommer lusten mer och mer.
 
 
 
Sen ska jag ta mig i kragen och hitta tillbaka till menylusten igen. Sparlåga även på matsidan den senaste tiden. Många enkla lösningar har det blivit.
Näe, fram med sparris, sallad och vårprimörer!
 
 
 
Nästa vecka tar jag tag i ett nytt tema här på bloggen:
Träning & välmående.
 
PS. Hittade vårjacka, skinnjacka och träningskläder i gigantstora affären.

3 kommentarer:

Petra sa...

Jaha du! Boutiquen i Ullared som har allt, jag var där på påskdagen och köpte nya kökslampan.
Visst finns det massor och jag blir rent yr. Gillar egentligen inte det så mycket. Tacka vet jag mysigs små städer med härliga cafeer och torghandel. Men Gekås är ju bra att ha trots allt.
Bild på skinnjackan, tack!
Kram♡

Marina sa...

Gillar tema!

Kram

Marina sa...

Förresten, har du facebook? Jag skulle vilja tipsa dig om en träningsutmaning där i så fall.

Kram