torsdag 21 februari 2013

Vuxen!

Jaha, så har dagen kommit då min sötnostös blivit...
jae, min vuxna sötnostös.
 
 
 
Det är svårt att ta in
men så är det.
Och jag älskar det och framför allt älskar jag henne!
 
Fideli är bästa dottern.
Hon är stark, trygg och intelligent.
Hon har stor integritet, distans och så har hon underbar humor.
 
 
 
Caspian älskar sin storasyster ofantligt.
Hon är bästa storasystern.
 
 
 
Älsklingen trivs i strålkastarljuset vid pianot
hoppas hon alltid kommer att spela
för hon är riktigt bra!
 
 
 
Grattis baby!
Nu skålar vi i champagne precis som när du föddes.


3 kommentarer:

Marina sa...

Grattis till henne!
Härligt att ha en dotter att vara stolt över.
Vår dotter har varit 18 sedan i juni och det har gått bra men ibland är det lite konstigt att förstå det. Det gick så fort.

Kram

Mina Gröna Tankar sa...

Hoppas att våra grattis nådde henne däruppe på alptoppen!!!!

Petra sa...

Grattis till fin Fideli på 18-årsdagen. Hoppas hon hade en fin födelsedag.
KRAM Petra