fredag 21 december 2012

Julavslutning

Ibland ska även jag bara skita i alla vill och verkligen värdera "villen".
När Caspian inte orkade gå på julavslutningen
ville jag ändå
mer än att städa pynta handla...
Vilken tur att min älsklingsdotter är estet och var med och spelade inför gymnasieelevernas jullov.
Smög in i Blackboxen på sista sittningen, åh vad bra!
 
 
 
Väl hemma och efter fikastunden
och promenad med Bella och lite piggare Caspian
blev det:
 
 
 
Alltså
denna gräsliga vita plastgransskapelse blir så in i hoppsan obehagligt härligt kitschig i händerna på sonen.
Han älskar den och kärlek ska bejakas när den är positiv.

3 kommentarer:

Glädjekällans Trädgårdsblogg sa...

Tittar in för att önska God Jul. Vilka läckra bilder på kottar du har till höger.
En riktigt God Jul!
Birgitta

Anonym sa...

Nog är det kitsch på hög nivå. Den granen går inte av för hackor. Kanske bor det en liten interial designer i Caspian. De brukar ju gilla kitsch.
Nu blir det frukost här! Ha en fin dag och kram från kusinen på landet♥

Mina Gröna Tankar sa...

Jag får nog ta tag i mitt uppdrag som Gudmor på allvar innan det går överstyr!!