söndag 18 november 2012

Runt

Helgen har snurrat på i ett huj!
Massor av glädje.
 
 
 
Var på gymnasieskolans öppna hus i lördags och fick lyssna till estet-ettor som hade lite minikonsert.
Åh vad bra.
En restauranglärare frågade Caspian vad han ville bli som stor...
"Innebandyproffs!"
"Ok, då passar det bra att gå restaurangprogrammet"
 
 
 
Runt, runt, runt!
Vad bra det passar med lite pausfika.
Pollymuffins och kolakakor á la Leila.
Smarrigt!
 
 
 
Nu väntar en ny vecka med massor av kuligheter.
Snälla hålla tummarna för mig på onsdag.
Då är det dragning på konstklubbens årsmöte och det är massor av fin konst som jag vill vinna.
 


1 kommentar:

Anonym sa...

Mumsiga muffins! Receptet vill jag ha så jag kan baka ett gäng jag med. Klart jag håller mina tummar för dig på onsdag. Ha en skön vecka häls Petra.