fredag 1 juni 2012

Svårt

Mås/trutuppdatering:
De var två i morse,
men nu är de bara en.
En avis trutgranne nöp den ena. Det är så det går till i naturen.
Hårda pix.



I helgen ska jag "bo" i trädgården förhoppningsvis.
Ska peta, påta, njuta och insupa all härlighet.



Förra helgen när jag gick runt och fotograferade fylldes hela jag av skönhetskärlek,
kameran, och datorn likaså, fylldes av bilder.



Men så svårt att välja!



Kära "Laröd" vad glad jag blev av din kommentar, du anar inte.



2 kommentarer:

Anonym sa...

Då skickar jag en till! Tänk att min Anna finns i min värld varje dag så länge livet varar. Som idag när jag stod här och grävde och skitade ner mig så det stod härliga till och tyckte livet var ganska toppen. Då var du med. Och härom dagen, då googlade jag på Estivalia. Bara du vet varför.
Om du vill - jag har kontakt med Eva och Mari på facebook, kan vi inte ta en kväll i sommar, det hade varit jättekul att ses tillsammans...

<3 Lena

Marina sa...

Härliga bilder!

Kram