onsdag 16 maj 2012

Världens sötaste

När jag ser henne tänker jag:
"Åh, jag är hundägare! Jippi!"
Så många år som jag gick och drömde om en liten vit hund.

Hon är världens sötaste.



Att hon sover i vår säng nästan varje natt är väl inget jag direkt hoppar 2.45 över men det är ganska mysigt ibland.



En morgon ville hon absolut inte hoppa ner på golvet när jag skulle bädda. Hon knep ihop ögonen.





Till slut ställde hon upp som fotomodell och sedan hoppade hon moloket ner och la sig i sin korg i hallen.



Caspian går omkring och sjunger på en härlig låt.
"Jag har en hund, en liten rund och den är alltid nödig.
På promenad i våran stad är jag överflödig."
Det är Trazan och Banarne som sjunger om hunden Bill.
Varje kväll spelas den på cd-spelaren när Caspian ska somna.


Inga kommentarer: