tisdag 22 maj 2012

Vad händer?

Om jag kisar lite när jag tittar ut så är det lite
english cottage garden
över min trädgård just nu.



Eller som Gunnel Carlsson sa
"sillsalladsträdgård".
Vilken tur att sillsallad är bland det bästa jag vet på julbordet.



För jag upplever en ny känsla just nu. Jag som brukar älska att luka vill absolut inte ta renshinken och lägga mig ner på knä och dra ogräs.



Tidigare har det varit behövlig meditation men antagligen får jag tillräckligt med tid för mental avslappning när jag simmar och träningscyklar.



Jag hoppas att detta förlamningsstadie försvinner lika snabbt som det kom för så här kan jag inte ha det.



Många tankar far genom huvudet.
Vill ha det njutbart för alla... igelkotten verkar trivas i alla fall.
Men hur hitta balansen för allt?



Inga kommentarer: