fredag 11 maj 2012

Ibland men bara ibland

önskar jag att jag var mångmiljonär, eller i alla fall en människa med massor av pengar.
Som nu...
Vill så mycket, så mycket som gärna ska ske just nu.
Fast i nästa ögonblick så vet jag att det är bra att få önska och spara
det är i alla fall då jag uppskattar livet som mest.



Vill egentligen åka många mil till Hedentorps plantskola och Löddeköpinge plantskola imorgon.
Atmosfären är bara så inspirerande på dessa ställen
men
plånboken säger just nu:
"BANTA ANNA, du har tre semesterresor (Norge, Grekland och Stockholm) att ta hänsyn till och här finns inte obegränsat med daler."



Så imorgon åker jag till tippen med massa trädgårdsskräp och sen ska jag flytta lite växter för att förnya med det jag redan har.
Det är absolut inte fy skam utan egentligen det mest krestiva och roliga.
Färdiga koncept är inget för mig.
Att uppskatta det som finns mitt framför näsan är grejen.

1 kommentar:

Marina sa...

En dag eller två med obegränsat med pengar har jag funderat över ibland. Vad skulle jag göra då?
Kanske bara frustrerande?

Kram