onsdag 25 april 2012

Feel good

Att vara en stund i växthuset är något som alltid får mig att må bra.
Idag är det regndroppar på rutorna.




Även i år ska det få fladdra lite extra i glashuset.
Håller på och fixar små "tavlor" med olika fjärilar som ska få titta fram lite här och där.




Än så länge står de flesta frösådderna inne men till helgen ska lite mer få flytta ut hit och jag får möblera om lite för att få plats.



Nu sitter jag här och drar upp lite skisser i huvudet hur krukorna ska stå och hur allt ska få plats utan att det blir för trångt.



3 kommentarer:

Marina sa...

Ja, det är energigivande att ta en sväng där ute.

Kram

Mina Gröna Tankar sa...

Det kommer att bli trångt hur du än skissar.....sorry, att jag är en sanningssägare vännen.....

Glädjekällans Trädgårdsblogg sa...

Det låter härligt
det du beskriver ...:))
Nog var det tunga regndroppar idag, alltid....
Trevlig helg
Birgitta