torsdag 8 mars 2012

Tusen tack

Ni omtänksamma vänner vad jag blir glad över kommentarer och sms.

Ni måste bara få höra att pappa ville verkligen inte ha denna upplevelse ogjord!
Ibland undrar jag varför jag kan vara galen i tanken
men
nu vet jag vad allt kommer ifrån...



Alltså han tyckte det var så intressant med operationen och hade livliga diskussioner med läkaren som hjälpte honom.
Pappa läser massor av vetenskapligheter och han hade minsann läst om den nyaste hjärtkärlstekniken för en månad sedan i "Illustrerad vetenskap" och nu låg han där och fick vara med om allt "live".
Hur spännande och fascinerande som helst.
Jag sa bara gosch
och mamma himlade med ögonen och trodde att det slagit över totalt hos pappa.



De är helt underbart galna mina föräldrar, det har de alltid varit,
och jag älskar dem så innerligt.



1 kommentar:

Lilla huset på prärien sa...

Hej Anna!

Åh vad skönt att allt gick bra med operationen. Och vad duktig du är som bara äter frukt. Det måste jag också börja med, det är ju inget kul att alltid hålla på och äta en massa godis o andra godsaker... man får ju så dåligt samvete efteråt!

Ha en go fredagkväll!

Kram Jenny