måndag 20 februari 2012

Rapport

Träningslägerrapport:
Två två timmars pass med medelhård träning full av lek och glädje.
55 min hård powerwalk i starkt kuperad terräng.
Middag och påföljande
BASTU!

Nu är jag mjuk och lycklig
varm i huden och själen
för det jag fått vara med om idag
förutom träningen
handlar om att få se Caspian flytta gränser.
I lördags sa han, näe grät han:
"Aldrig mer, lova mig att inte tvinga mig göra detta igen"
Självklart inget tvång!
Nu är han tre meter lång och tog hela världen i sina öppna armar efter en timmas självvald övning.
Han kom på att han ville prova en gång till och nu ger han aldrig upp.



2 kommentarer:

Marina sa...

Lugnet är ca 10-11 kvadratmeter stort. Oftast känns det lagom tycker jag. Maken ville bygga lite större men jag tänkte dels ekonomiskt men jag var även väldigt rädd om mysfaktorn. Hade ju ett litet på 5 kvm förut och där var så mysigt och ombonat och den känslan ville jag behålla.
Jag är nöjd!

Bra tränat!

Kram

Mina Gröna Tankar sa...

Heja Kapsian! Vi är stolta som grodor här hemma!

Ni andra är också duktiga ;)

Hipp hipp hurra för alla som fyller 17 idag!!!!