onsdag 29 februari 2012

Feel good

Vissa dagar känns det mer underbart än andra att komma hem.
Väl hemma såg jag bara till att allt var OK med barnen och hunden
sen lämnade jag allt och gick ut med ett sittunderlag och satte mig i växthuset.



Blåste ut
och andades in
lååångsamt.



Sen satte tankarna fart.
Hur vill jag ha det här i år?
Stämning?
Växtval?
Städning?



Mmm
ganska najs plan som jag ska börja jobba med till helgen.
Städningen börjar jag med
i år ska jag verkligen skrubba
förra året blev jag inte nöjd med högtryckstvätten så nu ska jag vara mer närgången.
Tanken är att fixa en slags pinnjalusi som lätt fond och en korgstol att mysa i.



Härligt!


1 kommentar:

Marina sa...

Det är så härligt att vi snart är där igen - i våren. Jag ska putsa rutorna ordentligt i Lugnet och taket ska tvättas med borste. Vet inte när men det ska ske.

Kram