lördag 28 januari 2012

World wide blog

På andra sidan jorden satt underbaraste väninnan på ett internetcafé
och läste mitt inlägg
Då sprang hon på glada bruna raska ben till affären
(riktigt så var det kanske inte men...).

Idag på morgonen kom hon som en pigg och brun (igen, jag vet men jäkligt brun är hon) nötkärna
och överlämnade dessa underbara presenter



Trekantskuddar direktlevererade från Thailand!
Hur mycket mer omtänksamt kan det bli?

Nu ska jag klura ut vad jag ska fylla de med.
Har en tanke på trasmattetrasor,
de ska vara hårda och fasta.
Utlovar bilder när de är klara.



3 kommentarer:

Anna sa...

Vackra färger tygerna hade. Hoppas hela huset är friskt nu.

Kram Anna

Mina Gröna Tankar sa...

Underbaraste väninnan har något inne på bloggen till dig.

Lycka nu till med stoppningen!

Anonym sa...

Jag behövde skriva ner en kort varsel köpa till tack för alla fantastiska förslag som du placerar på denna webbplats. Min långvarig Internet uppslag har vid målet av dagen erkänts med tillförlitlig information och tekniker för att handla med mina medarbetare. Jag skulle påstå att flera av oss läsare verkligen allvar turen att leva i en viktig plats med ganska många bra personer med insiktsfulla pekare.