onsdag 25 januari 2012

Sjukstuga

Idag mår alla, utom jag, krassligt på olika vis här hemma.
Caspian har feber, ont i halsen och magen (därför är jag hemma med honom).
Fideli fick jag hämta i skolan för hennes mage kniper så förfärligt.
Magnus känner av sin ischias i ena skinkan.
Bella har ont i höger framtass och haltar.



Skit med denna grenen av Törnen just nu.



Här har blivit så förbålt kallt. Det är nackdelen med bästkustens klimat. Här kan vara termometermässigt lite kallt men i och med luftfuktigheten upplevs det så in i hoppsans kallt.
Men inget ont...
det är grymt skönt att sitta under en filt ihop med sonen och titta på "Bolt".



Bilderna tog jag i helgen i växthuset och då hade jag glömt att ändra vitbalansen så allt ser så vansinnigt blåkallt ut.
Det är ganska passande idag dock, hutter.

Inga kommentarer: