fredag 13 januari 2012

Alla goda ting är tre

1
Fredag kväll och en hel helg ligger framför oss.
Har massor av kreativa tankar längst fram i pannloben.
Kanske bygger jag en bänk
kanske sår jag lite frön
kanske börjar omstylingen av sovrummet.



2
Väderprognosens utlovade solstrålar ska få lysa i mina ögon och värma min frusna näsa.
Älskar vintersol
älskar skatornas parningstjatter och övriga fåglars vårlika drillar.



3
Tränings"värken" som äntligen infunnit sig igen i min kropp.
Det tog ett dygn innan jag förstod att det var härlig smärta orsakad av nygamla kroppsrörelser.
Har idag varit i simhallen och fullkomligen älskar det och värken från träningscyklingen börjar redan släppa.
Nu håller jag alla mina två tummar för att jag ska slippa tokiga infektioner för jag vill vara igång.

1 kommentar:

Marina sa...

Träningsvärk kan vara ganska på skönt på ett sätt. Man vet ju att man rört på sig!

Hoppas din helg blir bra och att då får något gjort av det du tänkt, eller kanske kommer du på något annat som behöver göras. Man vet aldrig hur det slutar.
Putsa fönster måste jag i alla fall göra.

Kram!