tisdag 27 december 2011

Snart slut

Årets sista skälvande vecka är i full gång.
Vid denna tiden på året får jag ännu större lust att röja, än vanligt.
Slänga, sortera, ordna upp och få koll på.

Började med bilderna i datorn.
Slänga och säkerhetslagra
och då hittade jag några godbitar minsann.

Blev lite inspirerad av Birgitta
och visar denna bilden:



Förr, för lääänge sedan tyckte jag kärleksört var fin och ok
men nu när jag börjat krypa nära så har fin och ok
bytts mot älskar!

Håller just nu på att frosta av frysen, få ordning på en trilskande ny mobil och så letar jag efter recept till nyårsfesten.



Försker ta lite i taget, svårt när jag vill göra allt och lite till på en gång
(och så ska jag hinna med att jobba på dagarna också).

Är det den energirika julmaten som gör mig energisk tro?



1 kommentar:

Anna sa...

Mmm mycket man ska hinna med, jag började dagen med lite slapp i soffan efter jobbet. Men i morgon då händer det grejer:-) God fortsättning.

Kram
Anna