onsdag 2 november 2011

Dottern då

Det är mycket här på bloggen vad Caspian och jag hittar på.
Man kan nästan tro att Fideli och jag aldrig gör något tillsammans.



Men det gör vi tack och lov.
Hon är den mest underbara dotter jag kan ha
och så här i hennes och min ålder gäller det att respektfullt både släppa efter och hålla igen och aldrig tveka på att vara DÄR när det behövs eller önskas.



Härom kvällen spelade vi kort,
kul och jäkligt spooky.
Det var nått läskigt med att hjärter sju liksom förföljde Fideli...
Det började som ett skämt när hon la upp sjuan första gången men sedan så fort hon pratade om detta kort dök det upp varje gång.

1 kommentar:

Mina Gröna Tankar sa...

Hjärter 7 är inget kul kort...... Hjärtesorg eller känslomässiga problem. Obalanserade känslor. Någons intresse för dig är inte allvarlig....om man spår i kort. Kanske inte när man spelar kort? Eller så är det bara ett alldeles alldeles vanligt tonårskort?

;-))