fredag 18 november 2011

Den är här!

Avsaknaden av stämning kom på skam imorse när jag klev in i "min" park.
I ett av de stora träden hänger stjärnor!!!

Jag blev så lycklig, jag började sjunga:
"Himlen är av stjärnor full, lullan lullan lullan lej..."
(Jag vet att jag är knäpp! Jag står stolt för det)
Killen som kom på cykel bakom mig undrade  nog vad jag höll på med.
Så där fem i sju efter en cykeltur har i alla fall inte jag den bästa sångrösten precis.



Åh vad jag gillar de som jobbar på parkförvaltningen.
De fixar och grejar och gör det fint och mysigt här och där i vår stad.
Jag berömde killarna som satt upp alla stjärnor när jag träffade dem fram på förmiddagen.
Det tycker jag är viktigt i vårt ofta så opersonliga samhälle.

1 kommentar:

Marina sa...

Va härligt att du hittat stämningen! Jag hoppas på att hitta den ganska snart. Ska bara ha morgondagens kalas avklarat.

Kram!