måndag 22 augusti 2011

Ingen fågel

Tro nu inte att jag träffade en magiker i helgen som förtrollade mig till gråsparv.
Näe jag var med om något ännu bättre!

Vi for till Österlen.
Magnus och jag
tillsammans med
Annette och Mattias
och vilken helg vi hade!

När vi kom fram till Simrishamn och vi gått igenom en stor "loppis"
(Annette fyndade världens sötaste lilla plåtburk)
åt vi lunch på Evelinas.
Strömming tog Magnus och jag, det var så gott.



Kaffe på maten drack vi i Apotekarns trädgård.
Hade jag mot förmodan varit en gråsparv hade jag bosatt mig här faktiskt.







Sen gick vi en lång slowfoxpromenad lite härsan tvärsan bland gator och hamn.



Fortsättning kommer...

1 kommentar:

Marina sa...

Simrishamn är en mysig liten stad men Apotekarns ger jag inte mycket för faktiskt.

Kram!