fredag 15 juli 2011

Hallå...

Oj så "dålig" bloggerska jag varit
fastän jag nu har semester
eller
är det just därför?



Först la vårt bredband av, i fem dagar var det borta.
Så kan det bli när det regnar för mycket...
Enligt Telia hade det ärjat (?) på vår lilla telefontråd av allt regnande.
Hrm, jag vet inte om jag tror på förklaringen eftersom det hänt en gång tidigare för ett år sedan ungefär.





Sen blev det semester och jag fick all tid i världen
till:
stranden
kantarellplockning
körsbärsyltskokning
blåbärsefterrätter
bokläsning på terrassen
Vresrosträff hos mig
upprensning på Caspians rum
filmmys
bakning
trädgårdsfix



så bloggandet har fått stå tillbaka lite.

1 kommentar:

Marina sa...

Det kan väl gå lite upp och ner med bloggandet ibland av olika anledningar.

Gillar altanen där med trädäck fram till stengärdet. Snygg kombination!

Kram!