söndag 17 april 2011

Njuteri

Vad lång denna helgen har känts.
Något som händer alldeles för sällan.
Goda vänner på grillmiddag i fredags kväll.
Loppis besök och fynd i lördags.
Idag besök i favoritträdgårdsbutiken "Träslövs trädgård",
plantering och röjning
och som avslutning på helgen svtplay med "Trädgårdsfredag".



Kommer att sova gott i natt.
Ska bara se till så att Bellas märgben ligger utom räckhåll.
När jag vaknade imorse hade jag apont i ryggen.
Upptäkte att den lilla lurviga doggen hämtat sig goseben när vi sov.
Snacka om prinsessan på ärten...



Tänk att det är påsk nästa vecka!
Jag vill ha
vackert väder
god mat i glada vänners lag
besök av påskharen
och
jord under naglarna

3 kommentarer:

Mina Gröna Tankar sa...

Åh, jag visste det! Du ÄR en riktig prinsessa!!!!

Marina sa...

Jag avslutade också helgen med Trädgårdsfredag på Play. Gillar det programmet.

Kram!

Mari sa...

Låter som en finfin helg.
Delar dina önskningar inför påsk.
Klart ni får komma en extra gång om ni vill Kram