måndag 14 februari 2011

Valentin

Alla hjärtans dag idag!
Gör som jag och skänk en gåva till
Hjärt och lungfonden.



Eftersom jag är ett fan av bloggen
så gör jag så här:

SMS:a till 72901
BARNHJARTA 543 Anna (sitt eget namn alltså).



Då skänker jag 30 kr till fonden och så får "Heja Abbe" en pinne i statistiken på hur folk skänker pengar.

Bilderna är på mitt senaste fynd från "Lettlandshjälpen".
En blodröd glaskupa för 25 kr.
Den påminner om en vi hade när jag var barn, fast den var mörklila och två storlekar större.



Min står i köket och lyfter det vita och svarta i övriga inredningen.

Här blir det vaniljhjärtan till fikan idag.
Mysigt att kunna bjuda över mamma och pappa på eftermiddagskaffe,
en fördel när man är hemma med en liten kliande kille.

Krama alla hjärtan idag!

1 kommentar:

Hans Törngren sa...

Gillar verkligen det där färglyftet och ska tydligen få uppleva det in life på söndag. Kul!