söndag 21 november 2010

Stjärnor

I år blir det massor av stjärnor i köksfönstren till jul.
Caspians kompis satt med och fikade och eftertag sa han
"Vi har julgardiner hemma".
Vad svara man på det?
"Ähe... det ska vi också ha fast i finrummet"
blev det.




I lördags förmiddag var jag bland stjärnorna och vände...
Inget positivt alls.
Jag svimmade av smärta när jag satt på toa.
Slog mig nått vansinnigt men troligtvis är näsa i alla fall inte bruten,
Nu börjar jag bli riktigt färggrann
och jag skulle förmodligen bli direktanställd i Skräckkabinettet på Tivoli.



Jag ska tacka min lyckliga stjärna att det gick som det gjorde.
Hade kunnat slå ut tänder, näsbenet hade kunnat gå av och mycket mer hemskheter.
Smärtan och påföljande chock gå inte att beskriva men jag hoppas innerligt att jag slipper uppleva det igen.
Jag är så otroligt tacksam över att jag har en sån fantastiskt underbar familj.
Magnus, Caspian, Fideli, Bella, mamma och pappa
TACK för att ni finns!

1 kommentar:

Marina sa...

Usch o fy! Vad fick dig att känna sådan enorm smärta???

Kram!