söndag 7 november 2010

Back to business

Imorgon är det jobb igen.
Hade gärna varit ledig ett tag till...
Inte så att jag ogillar mitt jobb
men
jag har verkligen tyckt om att ha varit hemma ett par extra dagar.

Att få umgås med barnen nära, nära,kära är så härligt.
Det är verkligen intensivt
men
här och nu och extremt roligt.


Ledigheten slutade i ett fantastiskt crescendo.
Kall morgon med hagel och solsken!





I veckan som kommer blir det bara roligheter:
Vresrosorna kommer till mig på mat
Föreläsning av Heidi Palmgren
Kalas hos syster

2 kommentarer:

Marina sa...

Jag hade också gärna varit ledig fler dagar men jag trivs på jobbet, det gör jag. Men jag tycker ändå det är ganska sunt att trivas ännu bättre hemma med sin familj än på jobbet.

Kram!

Mari sa...

Å Othello är ju så roligt! Vi ses på Onsdag
Klem (visst är det gulligt på norska)