måndag 23 augusti 2010

Vad var det som hände förra veckan

Jo...
det var skolstart både på familjeplan och arbetsmässigt.
Då går det i 180 knyck.



Magnus hade semester och kunde följa med Caspian första dagen.
Det är en stor dag som ska vara glädjefull och det var den.

När jag kom hem möttes jag av en kille som ropade
"Skolan äger, tjoho!"
Då tåras en mammas hjärta vill jag mena.





Denna list med utbytbara små kort knåpade jag ihop i snickarboden.
Fick idén när jag hittade mina gamla Disneykort i en låda.
Gillar korten och det kändes galet och ha dem gömda.

1 kommentar:

rosenskära sa...

Hej vännen! Vad roligt att få se er stora skolpojke! Man ska vara glad om man har barn som gillar skolan.
Tänkte bara höra om du har tänkt kika förbi Sofiero i helgen. Jag var så dålig på att höra av mig under semestern och nu har jag lite Annaabstinens;) Jag kommer att vara där varje dag eftersom jag ska hjälpa Jeanette med hennes utställning på temat brudsäng. Håller tummarna att du kommer!

Kram/Lena